- Lorem ipsum
8 Nov 2019
Stakeholders Management
Omdat we zo klein zijn hebben we op een bijna organische manier persoonlijk contact met onze klanten (consumenten en verdelers), met onze medewerkers op de vloer, met de plaatselijke overheid en met
... Lees meer
8 Nov 2019
Wat heet 'winst'?
Een 'Maatschappelijk Verantwoorde Onderneming' zijn brengt weinig financieel voordeel op voor Koffie Kàn. Toch kunnen wij onze manier van duurzaam ondernemen handhaven en nog winst maken, dank zij innovatie en een hoog niveau van kostenbesparend werken, waardoor we onze koffiemélanges tegen competitieve prijzen kunnen aanbieden.
Lees meer
8 Nov 2019
Transparantie & Duurzaamheid
Koffie Kàn gaf zichzelf een nieuwe uitdaging: welk antwoord kun je geven aan mensen die vragen naar -dure- labels als garantie voor een 'eerlijk' product.
Wij gaan nu verder dan wat labels kunnen garanderen. Lees meer
Wij gaan nu verder dan wat labels kunnen garanderen. Lees meer
Recente artikelen
Trends in koffieland
6 Sep 2023
Bewuste koffiekeuzes maken
5 Aug 2023
Koffiegruis hergebruiken
19 Jul 2023
Een blik op koffie branden
14 Jun 2023
Koffie Kàn Vaderdag cadeautips
22 Mei 2023
Wat maakt Koffie Kàn koffie zo anders?
4 Nov 2022
Matcha of koffie: waarom kiezen?
19 Sep 2022
Tags
Nieuwsbrief
Ontvang de laatste updates, nieuws en aanbiedingen via email